I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 11, 2011

hoohoo

.....baru dapat buka blog....

huhu...x tau mau tulis apa ni...hurmm sekarang tengah cuti..boring dekat rumah..kalo ada internet dekat rumah nda pa jugak..nda juga boring..bleh online ngan kawan2..=) tapi ada kesempatan online hari ni sebab turun pekan beaufort...

hurm pa mau cakap kali ni ar..serabut la huhu...adui napa perasaan macam ni datang..ya Tuhan, apa ujian yang Engkau nak beri kepadaku?? aku redha semuanya ya Allah..aku insan lemah...aku tahu aku bukan patut mengeluh..cuma aku harap Kau beri aku kekuatan jiwa, rohani dan fizikal untuk menghadapi semua ni..semua keserabutan ni ya Tuhan..

napa la benda ni aku perlu lalui ?? aku rasa kadang2 aku nda kuat..ka atau aku yang terlampau banyak berfikir dan berfikir dan berfikir..sampai jadi serabut..huhu...ka aku yang patut jadi nda payah kisah apa yang berlaku..walaupun benda tu memang berkaitan dengan diri aku...adui beratnya aku rasa...huhu

boleh ka kita kembali ke masa lalu macam cerita doremon tu..ada pintu ajaib..boleh pegi ke mana ja kita mau..atau masa yang kita inginkan..adui tapi hakikatnya bukan macam tu..jangan bermimpi di siang hari ena...ko kena tabah ena..apapun yang ko hadapi dalam hidup ni lewati nya dengan kuat...dan paling penting SABAR!!! Tuhan sentiasa di sisi orang yang sabar..percayalah semua ada hikmahnya..

tapi aku cuma mau meluahkan perasaan ni..aku harap aku dapat hilangkan kekusutan ni perlahan-lahan..ya Allah, beri aku kekuatan..aku insan lemah..

1 comment: