I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 9, 2011

EAP ohh EAP...

hurmm..hari ni hari rabu (9/2/2011)..hari ni dah takda kelas..kelas dah habis untuk sem 2 tahun 2011/2012 ni..yeah!! hehehe =) hurmm saja nak cerita betapa bahagianya diri bila research paper untuk EAP sudah siap..selama satu sem bertungkus lumus menyiapkan paper ni akhirnya siap jugak..sudah penat2 bersengkang mata mencari maklumat, stay up malam2 hanya untuk mencari maklumat n berusaha menyiapkan draft paper akhirnya satu research paper yg complete pun siap..hehe..thanks God..^__^..sebab bagi diri ku kesabaran n ketekunan untuk menyiapkan benda alah ni..(tekun ka??haha)..

n memang rasa puas hati n lega bila dah siap..time hantar paper tu memang rasa macam satu bebanan sudah hilang..hehe..terima kasih to madam Mona sebab banyak bagi tunjuk ajar ngan saya..ooppss ngan kawan2 len jugak..hehe..banyak bersabar melayan karenah kitorang dalam kelas n jugak dalam meng'komen' draft paper kitorang..hehe..(kalau madam baca ni betul2 takpa jugak..)..apa2 pun madam memang best la..sayang ngan madam..hehe =) teringat plak madam cakap suka ngan cara saya wat draft sebab setiap perenggan saya letak komen..hehe..tQ so much madam..tambah bagi semangat nak siapkan research paper..^__^..

hurmm, nak upload la gambar2 research paper yg dah ditangkap..hehe..saja nak simpan wat kenangan sebab madam cakap dia takkan bagi balik paper tu..dia akan ambik terus, check n simpan..huhu..sedih la plak =( saya nak paper saya balik..hehe..takpa la madam, ok je..saya dah tangkap gambar dah..walaupun dalam gambar ja pun ok la..kenangan dalam gambar ja..hehe..first time la katakan buat research paper atau mungkin boleh dikatakan macam thesis paper kot..hehe..first time2..teruja sikit..hehe

ok, mana gambar ni?? ish, panjang plak cakap..tengok bawah!


jap2, ada lagi..
and ni pula draft paper..banyak gilak madam komen..hehe
hehehe..tu ja la upload..malas dah upload yg lain..untuk kenangan ja..hehe

ok la, penat ow..mau stop dekat sini dulu..bubboi blog...nanti2 lagi saya tulis tempat ko ar..hehe =)

No comments:

Post a Comment